Wersja obowiązująca z dnia

Regulamin Orgarnizacyjny z dnia 28 lutego 2025 r.

Zarządzenie Nr 109/2025

Wójta Gminy Lidzbark Warmiński

z dnia 28 lutego 2025 r.

 

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński.

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym    (t.j. Dz. U.  z 2024 r. poz. 1465 ze zm.)  zarządzam, co następuje:

 

            § 1. 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 315/2021 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński, z dnia  30 czerwca 2021 r.  w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński, ze zmianami,  wprowadza się następujące zmiany:

                 1/ W rozdziale II w § 7 pkt 6 otrzymuje brzmienie:

                        „6. Referat Promocji (PR)”.

2/ W rozdziale V:

  1. w § 27, w zdaniu pierwszym, nazwa referatu „Referat Kultury, Promocji, Sportu
    i Spraw Społecznych
    ” otrzymuje nazwę
    „Referat Promocji”.;
  2. w § 28:

- zdanie pierwsze „Do zadań Referat Kultury, Promocji, Sportu i Spraw Społecznych należy:” otrzymuje brzmienie „Do zadań Referatu Promocji należy”.,

-  pkt 45 otrzymuje następujące brzmienie: „Wydawanie niezbędnych opinii    i zgód na prowadzenie zbiórek publicznych i imprez masowych”;

  1. w § 29 w pkt 7, tiret pierwszy, nazwę stanowiskaSekretarka (ORG.S)”  zastępuje się nazwą Kierownik kancelarii (ORG.Kk)” .

 

2. Schemat organizacyjny z wykazem stanowisk pracy w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński, o którym mowa w § 8 Regulaminu, określa załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 marca 2025 r.