Wersja obowiązująca z dnia
w sprawie powierzenia Sekretarzowi Gminy prowadzenia określonych spraw gminy i upoważnienia go do wydawania decyzji administracyjnych i zaświadczeń w imieniu Wójta
Informacje dodatkowe:
§ 1. Powierzam prowadzenie określonych spraw gminy i upoważniam Ryszarda Kielaka - Sekretarza Gminy Lidzbark Warmiński; do wydawania decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach i zaświadczeń oraz podpisywania dokumentów, w imieniu Wójta, w następujących sprawach:
1) decyzji administracyjnych we wszystkich sprawach z zakresu administracji publicznej,
2) zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
3) zatwierdzanie do wypłaty faktur i rachunków, delegacji służbowych pracowników oraz list wynagrodzeń pracowników,
4) zatwierdzania do wypłaty list w sprawie dodatków mieszkaniowych, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych,
5) pism kierowanych do sądów powszechnych i administracyjnych.
6) polecenia wyjazdu służbowego dla pracowników Urzędu Gminy oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych gminy Lidzbark Warmiński,
7) wszelkich dokumentów (m. in. wniosków o płatności, zaświadczeń, oświadczeń, pism itp.) związanych z realizacją przez Gminę projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
8) czeków gotówkowych,
9) zamówień na dostawy i usługi,
10) podpisywania sprawozdań finansowych, budżetowych, GUS i innych,
11) stwierdzania własnoręczności podpisów, potwierdzania zgodności odpisów z oryginałami
12) pism wychodzących z Urzędu Gminy.
§ 2. Prowadzenie spraw oraz upoważnień, określonych w § 1, udzielam na czas zatrudnienia na stanowisku Sekretarza Gminy Lidzbark Warmiński. Wygasają one z dniem cofnięcia upoważnienia lub ustania stosunku pracy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
1) decyzji administracyjnych we wszystkich sprawach z zakresu administracji publicznej,
2) zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
3) zatwierdzanie do wypłaty faktur i rachunków, delegacji służbowych pracowników oraz list wynagrodzeń pracowników,
4) zatwierdzania do wypłaty list w sprawie dodatków mieszkaniowych, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych,
5) pism kierowanych do sądów powszechnych i administracyjnych.
6) polecenia wyjazdu służbowego dla pracowników Urzędu Gminy oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych gminy Lidzbark Warmiński,
7) wszelkich dokumentów (m. in. wniosków o płatności, zaświadczeń, oświadczeń, pism itp.) związanych z realizacją przez Gminę projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
8) czeków gotówkowych,
9) zamówień na dostawy i usługi,
10) podpisywania sprawozdań finansowych, budżetowych, GUS i innych,
11) stwierdzania własnoręczności podpisów, potwierdzania zgodności odpisów z oryginałami
12) pism wychodzących z Urzędu Gminy.
§ 2. Prowadzenie spraw oraz upoważnień, określonych w § 1, udzielam na czas zatrudnienia na stanowisku Sekretarza Gminy Lidzbark Warmiński. Wygasają one z dniem cofnięcia upoważnienia lub ustania stosunku pracy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.