Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie uchwalenia „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński”

Informacje dodatkowe:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i ust. 2 ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.) - Rada Gminy Lidzbark Warmiński, po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lidzbarku Warmińskim uchwala, co następuje:

§ 1

Uchwala się "Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński”, stanowiący załącznik do uchwały.

§ 2

Traci moc uchwała Nr XXVI/219/2012 Rady Gminy Lidzbark Warmiński z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński (Dz. Urz. Woj. Warm-Maz. z 2013 r., poz. 509 z późn.zm.).

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Załączniki

Załączniki

  • Załacznik
    format: word, rozmiar: 61.5 KB, data dodania: