Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński

Informacje dodatkowe:

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz.446 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Stałą Komisję Likwidacyjną, zwaną dalej „komisją”, do przeprowadzenia likwidacji środków trwałych używanych na potrzeby Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński, w składzie:

1/ Skonieczna Kamila    - Przewodnicząca
2/ Borkowska Renata    - Członek
3/ Krajewski Radosław    - Członek.

§ 2. Do zadań komisji należy:    
1/ ocena stanu przydatności środków trwałych przeznaczonych do likwidacji.
2/ sporządzenie i przedłożenie do zatwierdzenia przez Wójta protokołu likwidacji środków trwałych, który powinien zawierać:
- nazwę środka trwałego,
- przyczynę jego likwidacji,
- sposób zniszczenia.
    
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy.

§ 4. Traci moc:
1/ zarządzenie Nr 106/11 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński, z dnia 29 listopada 2011 r. w sprawie powołania stałej Komisji Likwidacyjnej w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński,
2/ zarządzenie Nr 161/2016 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński, z dnia 4 maja 2016 r. zmieniające zarządzenie w sprawie powołania stałej Komisji Likwidacyjnej w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.