Wersja obowiązująca z dnia

zmieniająca uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i placówek oświatowych niepublicznych oraz publicznych prowadzonych przez inne niż jednostka samorządu terytorialnego oraz trybu i zakresu przeprowadzenia kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania udzielonej dotacji

Informacje dodatkowe:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1875), art. 80 ust. 4 oraz art. 90 ust. 4 w związku z  art. 80 ust.10 pkt 3 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2016 r. poz. 1943 z późn. zm.) oraz na podstawie art.  219 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 20019 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077), Rada Gminy Lidzbark Warmiński uchwala, co następuje:

§1

W uchwale Nr XX/168/2017 z dnia 23 lutego 2017r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i placówek oświatowych niepublicznych oraz publicznych prowadzonych przez inne niż jednostka samorządu terytorialnego oraz trybu i zakresu przeprowadzenia kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania udzielonej dotacji,  treść §4 pkt 5 otrzymuje brzmienie:

„5. Prowadzone przez osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne publiczne szkoły, otrzymują na każdego ucznia dotację z budżetu gminy w wysokości 150% kwoty przewidzianej na takiego ucznia w części oświatowej subwencji ogólnej dla Gminy Lidzbark Warmiński.”

§2.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Lidzbark Warmiński.

§3.

Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 września 2017 r. i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.