Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Lidzbark Warmiński za pierwsze półrocze, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za pierwsze półrocze

Informacje dodatkowe:

§ 1. 1. Określa się zakres:

1)    informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Lidzbark Warmiński za pierwsze półrocze,

2)    informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej,

3)    informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnego Ośrodka Kultury w Pilniku oraz Biblioteki Publicznej Gminy Lidzbark Warmiński w Kraszewie za pierwsze półrocze.

2.  Informacja, o której mowa w ust. l pkt l obejmuje następujący zakres:

1)     dochody budżetu gminy według źródeł i działów klasyfikacji budżetowej w podziale na dochody bieżące i majątkowe,

2)     wydatki budżetu gminy w podziale na działy klasyfikacji budżetowej z wyodrębnieniem wydatków bieżących i wydatków majątkowych,

3)     dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w podziale na działy klasyfikacji budżetowej,

4)     wydatki majątkowe według działów.

3.  Informacja, o której mowa w ust. 1 pkt 2 obejmuje następujący zakres:

1)    określenie stanu zadłużenia gminy w tym okresu kredytowania,

2)    informację o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz o projektach, programach i zadaniach wieloletnich,

4.  Informacja, o której mowa w ust. 1 pkt 3 obejmuje następujący zakres:

1)    dochody samorządowej instytucji kultury według źródeł ich pozyskiwania,

2)    wydatki samorządowych instytucji kultury,

3)    wydatki majątkowe.

§ 2. Informacje określone w § 1 ust. 1 przygotowuje się w formie składającej się z:

1)    części objaśniającej wykonanie budżetu (planu finansowego) w formie opisowej, ze zwróceniem uwagi na procentowe wykonanie,

2)    informacji o stanie realizacji prowadzonych inwestycji,

3)    informacji o stanie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych,

4)    informacji o stanie realizacji projektów, programów i zadań wieloletnich.

§ 3. Postanowienia § 1 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 mają zastosowanie po raz pierwszy do informacji za I półrocze 2011 r.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.