Wersja obowiązująca z dnia

W sprawie : powołania komisji przetargowej i nadania jej regulaminu pracy na „Dostawy węgla kamiennego, sortyment miał, sezon grzewczy 2019/2020".

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE   Nr  103/2019

 

Wójta Gminy Lidzbark Warmiński

z dnia  5 września 2019r.

 

 

W sprawie : powołania komisji przetargowej i nadania jej regulaminu pracy na „Dostawy węgla kamiennego, sortyment miał, sezon grzewczy 2019/2020".

 

Na podstawie art.19 ust.2 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz.1986 z późn. zm.) zarządzam co następuje:

 

§1.

 

  1. Powołuję komisję  przetargową, której skład wskazany jest                      w  załączniku Nr 1 do zarządzenia.
  2. Zatwierdzam regulamin pracy komisji przetargowej stanowiący załącznik Nr 2 do zarządzenia.

 

§2.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sporządziła : Anna Krynicka

 

Załącznik Nr 1 do zarządzenia

 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński

Nr 103/2019 z dnia  5 września 2019r.

 

 

Na podstawie art.19 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia zamówienia publicznego na „Dostawy węgla kamiennego, sortyment miał, sezon grzewczy 2019/2020" w składzie :

 

 

  1. Przewodniczący komisji   - Tomasz Nykiel
  2. Sekretarz komisji            - Anna Krynicka
  3. Członek komisji              - Urszula Jaglińska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 2 do zarządzenia

 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński

Nr 103/2019  z dnia 5 września 2019r.

 

 

Regulamin pracy komisji przetargowej.

 

§1.

Komisja przetargowa, zwana dalej „Komisją” działa na podstawie  zarządzenia Nr 103/2019               z dnia 5 września 2019r.

 

 

§2.

Członków komisji odwołuje i powołuje kierownik jednostki.

 

§3.

Członek komisji rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone mu czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.

 

§4.

Komisja może przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli biorą w nim udział wszyscy członkowie.

 

§5.

Komisja przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia przez kierownika jednostki :

  1. propozycję wyboru trybu udzielania zamówienia wraz z uzasadnieniem,
  2. projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zaproszenia do składania ofert,
  3. ogłoszenia wymagane dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  4. projekty innych dokumentów, w szczególności wnioski kierownika jednostki do właściwego organu o wydanie decyzji wymaganych ustawą.

 

§6.

Komisja w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego           w szczególności :

  1. udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonuje otwarcia ofert,
  2. ocenia spełnianie warunków stawianych usługodawcom oraz wnioskuje do kierownika jednostki o wykluczenie usługodawców w przypadkach określonych ustawą,
  3. wnioskuje do kierownika jednostki o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,
  4. ocenia oferty niepodlegające odrzuceniu,
  5. przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o unieważnienie postępowania,

 

§7.     

  1. Pracami komisji kieruje przewodniczący powoływany i odwoływany przez kierownika jednostki spośród członków komisji.

 

 

 

  1. Do zadań przewodniczącego należy w szczególności :
  1. odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w art.17 ustawy z dnia                   29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r.,poz.1986 z późn. zm.),
  2. wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
  3. podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
  4. nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego,
  5. informowanie kierownika jednostki o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

§8.     

Oświadczenia, o których mowa w art.17 ustawy prawo zamówień publicznych przewodniczący włącza do dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

§9.

Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi sekretarz komisji powoływany przez kierownika jednostki spośród członków komisji.

 

§10.     

Nie wymienione prace komisji w regulaminie określa ustawa Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

Zatwierdzam w dniu  05.09.2019r.