Wersja nieobowiązująca z dnia

w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego rachunku dochodów i wydatków związanych z przeciwdziałaniem COVID-19 za 2020 r.

Informacje dodatkowe:

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 713 ze zm.) oraz art. 65 ust. 13 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 568 ze zm.),  Wójt Gminy Lidzbark Warmiński zarządza co następuje :

 

 

§1.

  

Przestawia się Radzie Gminy Lidzbark Warmiński informację o wykonaniu  planu finansowego rachunku dochodów i wydatków związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, na realizację inwestycji z  Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych, zgodnie z załącznikiem do niniejszego Zarządzenia.

 

 

§2.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.