Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie wskazania systemu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński

Informacje dodatkowe:

 § 1. Jako podstawowy system wykonywania czynności kancelaryjnych dla dokumentowania przebiegu sprawy i rozstrzygnięcia spraw w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński wskazuję system tradycyjny.

§ 2. Do bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw, wyznaczam koordynatora czynności kancelaryjnych – pracownika, któremu powierzono prowadzenie archiwum zakładowego.

§ 3. Określa się listę rodzajów przesyłek wpływających, które nie są otwierane przez punkt kancelaryjny:

1)       przesyłki adresowane do GOPS w Lidzbarku Warm.

2)       przesyłki adresowane imiennie do pracownika,

3)       przesyłki adresowane do pełnomocnika ochrony informacji niejawnych,

4)       przesyłki adresowane do ewidencji ludności i dowodów osobistych.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje od 1 stycznia 2011r.