w sprawie wskazania systemu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński
Informacje dodatkowe:
§ 1. Jako podstawowy system wykonywania czynności kancelaryjnych dla dokumentowania przebiegu sprawy i rozstrzygnięcia spraw w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński wskazuję system tradycyjny.
§ 2. Do bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw, wyznaczam koordynatora czynności kancelaryjnych – pracownika, któremu powierzono prowadzenie archiwum zakładowego.
§ 3. Określa się listę rodzajów przesyłek wpływających, które nie są otwierane przez punkt kancelaryjny:
1) przesyłki adresowane do GOPS w Lidzbarku Warm.
2) przesyłki adresowane imiennie do pracownika,
3) przesyłki adresowane do pełnomocnika ochrony informacji niejawnych,
4) przesyłki adresowane do ewidencji ludności i dowodów osobistych.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje od 1 stycznia 2011r.