Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji majątku Skarbu Państwa zarządzanym przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego użyczonego Gminie Lidzbark Warmiński.

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE NR 656/2023

 

WÓJTA GMINY LIDZBARK WARMIŃSKI

 

z dnia 4 grudnia 2023 r.

 

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji majątku Skarbu Państwa zarządzanym przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego użyczonego Gminie Lidzbark Warmiński.

 

            Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) w związku z art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) oraz zarządzeniem nr 311 Wojewody Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie z dnia 27 listopada 2023 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji majątku Skarbu Państwa zarządzanym przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

1. Przeprowadzić okresową inwentaryzację majątku Skarbu Państwa zarządzanym przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego użyczonego Gminie Lidzbark Warmiński, według stanu na dzień 30 listopada 2023 r.

 

§ 2.

1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:

  1. Joanna Kiersnowska           - Przewodnicząca Komisji
  2. Renata Borkowska              - Członek
  3. Robert Gobis                       - Członek

2. Komisja inwentaryzacyjna przeprowadzi czynności spisowe w obecności Radosława Krajewskiego – odpowiedzialnego materialnie za wyposażenie stanowiące własność Skarbu Państwa, będące w zarządzie Wojewody Warmińsko-Mazurskiego użyczone Gminie Lidzbark Warmiński.

 

§ 3.

1. Inwentaryzację przeprowadzić w terminie do dnia 15 grudnia 2023 r.

2. Wyniki inwentaryzacji przesłać do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w terminie do 22 grudnia 2023 r.

 

§ 4.

Nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji pełnić będzie Skarbnik Gminy.

 

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.