Wersja obowiązująca z dnia
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński
Informacje dodatkowe:
§ 1. W regulaminie organizacyjnym Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 135/09 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński z dnia 25 lutego 2009 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński, wprowadza się następujące zmiany:
1. W rozdziale III „Struktura organizacyjna Urzędu”, w § 11 ust. 2 w wykazie stanowisk, w części „Stanowiska samodzielne ”, po stanowisku „Stanowisko ds. utrzymania dróg i mostów”, dodaje się stanowisko:
„Stanowisko do spraw inwestycji drogowych i transpotu”, oznaczenie literowe: „NID”, ilość etatów: „1”.
2. W rozdziale IV, w części „Stanowiska samodzielne”, po stanowisku „Stanowisko ds. utrzymania dróg i mostów”, dodaje się:
„Do zadań stanowiska ds. inwestycji drogowych i transportu należy:
1. Przeprowadzanie okresowej kontroli przeglądów pasa drogowego w tym, przepustów, chodników, rowów, poboczy,
2. Przygotowywanie założeń do projektów inwestycyjnych, planów finansowania i remontów, przebudowy dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
3. Przygotowywanie materiałów wyjściowych do projektu budżetu gminy w zakresie wymienionych zadań,
4. Opracowywanie planów bieżącego utrzymania dróg i mostów,
5. Prowadzenie nadzoru i odbioru robót w zakresie bieżącego utrzymania dróg, modernizacji i inwestycji, realizowanych systemem zleconym przez podmioty zewnętrzne,
6. Sprawozdawczość wewnętrzna z zakresu prowadzonych robót,
7. Organizacja i bezpośredniego nadzór nad wykonywanymi robotami przez pracowników obsługi,
8. Zapewnienie stałej sprawności sprzętu budowlano – transportowego będącego na wyposażeniu gminy, dbanie o terminowość przeglądów gwarancyjnych, okresowych lub innych wymagań technicznych zgodnie z parametrami zalecanymi przez producenta sprzętu,
9. Prowadzenie nadzoru nad realizacją porozumień w zakresie przekazywania zadań należących do kompetencji powiatu a realizowanych przez gminę,
10. Orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
11. Wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
12. Wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie obiektów drogowych gdy wymaga tego stan techniczny,
13. Wnioskowanie i opiniowanie aktów prawnych w sprawie zaliczania dróg do odpowiedniej kategorii,
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje od 1 lipca 2011 r.
1. W rozdziale III „Struktura organizacyjna Urzędu”, w § 11 ust. 2 w wykazie stanowisk, w części „Stanowiska samodzielne ”, po stanowisku „Stanowisko ds. utrzymania dróg i mostów”, dodaje się stanowisko:
„Stanowisko do spraw inwestycji drogowych i transpotu”, oznaczenie literowe: „NID”, ilość etatów: „1”.
2. W rozdziale IV, w części „Stanowiska samodzielne”, po stanowisku „Stanowisko ds. utrzymania dróg i mostów”, dodaje się:
„Do zadań stanowiska ds. inwestycji drogowych i transportu należy:
1. Przeprowadzanie okresowej kontroli przeglądów pasa drogowego w tym, przepustów, chodników, rowów, poboczy,
2. Przygotowywanie założeń do projektów inwestycyjnych, planów finansowania i remontów, przebudowy dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
3. Przygotowywanie materiałów wyjściowych do projektu budżetu gminy w zakresie wymienionych zadań,
4. Opracowywanie planów bieżącego utrzymania dróg i mostów,
5. Prowadzenie nadzoru i odbioru robót w zakresie bieżącego utrzymania dróg, modernizacji i inwestycji, realizowanych systemem zleconym przez podmioty zewnętrzne,
6. Sprawozdawczość wewnętrzna z zakresu prowadzonych robót,
7. Organizacja i bezpośredniego nadzór nad wykonywanymi robotami przez pracowników obsługi,
8. Zapewnienie stałej sprawności sprzętu budowlano – transportowego będącego na wyposażeniu gminy, dbanie o terminowość przeglądów gwarancyjnych, okresowych lub innych wymagań technicznych zgodnie z parametrami zalecanymi przez producenta sprzętu,
9. Prowadzenie nadzoru nad realizacją porozumień w zakresie przekazywania zadań należących do kompetencji powiatu a realizowanych przez gminę,
10. Orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej i lokalnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
11. Wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
12. Wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie obiektów drogowych gdy wymaga tego stan techniczny,
13. Wnioskowanie i opiniowanie aktów prawnych w sprawie zaliczania dróg do odpowiedniej kategorii,
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje od 1 lipca 2011 r.