Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie ustalenia szczegółowych zasad realizowania przez gminę Lidzbark Warmiński usługi usuwania odpadów zawierających azbest z terenu gminy Lidzbark Warmiński oraz w sprawie powołania Komisji do spraw rozpatrywania wniosków o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest

Informacje dodatkowe:

§ 1
Ustalam Zasady realizowania przez Gminę Lidzbark Warmiński usługi usuwania odpadów zawierających azbest z terenu gminy Lidzbark Warmiński, finansowanej ze środków udzielonych w formie dofinansowania ze:
1)    środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie w wysokości 35%,
2)    środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości 50% ,
3)    środków własnych osoby wnioskującej o dofinansowanie w wysokości 15%,
w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia.
§ 2
Określam wzór Wniosku o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest z terenu gminy Lidzbark Warmiński, zwanego dalej „Wnioskiem” w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia.
§ 3
Powołuję Komisję do spraw rozpatrywania Wniosków o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest w składzie:
1)    przewodniczący Komisji - Tomasz Kołodziejczyk
2)    członek Komisji - Zbigniew Charun
3)    członek Komisji - Sylwia Cybulska
§ 4
Wykonanie niniejszego zarządzenia powierzam podinspektorowi ds. usług komunalnych i ochrony środowiska
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.