w sprawie wyznaczenia administratora skrzynki doręczeń
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 80/2024
Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
z dnia 12 grudnia 2024 r.
w sprawie wyznaczenia administratora skrzynki doręczeń
Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 285) zarządza się, co następuje:
§ 1.
Wyznaczam Pana Ireneusza Popiel – Zastępcy Wójta Gminy Lidzbark Warmiński oraz
Roberta Gobis – Informatyka Urzędu - do pełnienia funkcji administratora skrzynki doręczeń.
§ 2.
Do zadań administratora, o którym mowa w § 1, należy realizacja zadań wynikających z ustawy
z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, zwanej dalej ustawą, w szczególności:
1) aktywacja adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczna usługą doręczenia elektronicznego,
2) zarządzanie skrzynką doręczeń, które obejmuje w szczególności:
a) dokonywanie na skrzynce następujących operacji:
- wysyłanie i odbieranie korespondencji,
- zarządzanie korespondencją zgromadzoną w skrzynce doręczeń, w tym
wprowadzanie reguł definiowania przekazywania korespondencji do innych systemów
teleinformatycznych w sposób automatyczny,
- konfigurowanie skrzynki doręczeń.
b) wskazywanie osób fizycznych upoważnionych do dokonywania na skrzynce doręczeń
operacji, a których mowa w § 2, pkt 2, lit. a).
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się administratorowi skrzynki doręczeń.
§ 4.
Nadzór nad zarządzeniem powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.