Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie wyznaczenia administratora skrzynki doręczeń

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr  80/2024

Wójta Gminy  Lidzbark Warmiński

z dnia  12  grudnia 2024 r.

w sprawie wyznaczenia administratora skrzynki doręczeń

 

Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 285) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Wyznaczam Pana Ireneusza Popiel – Zastępcy Wójta Gminy Lidzbark Warmiński oraz

Roberta Gobis – Informatyka Urzędu - do pełnienia funkcji administratora skrzynki doręczeń.

§ 2.

Do zadań administratora, o którym mowa w § 1, należy realizacja zadań wynikających z ustawy

z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, zwanej dalej ustawą, w szczególności:

 

1) aktywacja adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczna usługą doręczenia elektronicznego,

2) zarządzanie skrzynką doręczeń, które obejmuje w szczególności:

a) dokonywanie na skrzynce następujących operacji:

- wysyłanie i odbieranie korespondencji,

- zarządzanie korespondencją zgromadzoną w skrzynce doręczeń, w tym

wprowadzanie reguł definiowania przekazywania korespondencji do innych systemów

teleinformatycznych w sposób automatyczny,

- konfigurowanie skrzynki doręczeń.

b) wskazywanie osób fizycznych upoważnionych do dokonywania na skrzynce doręczeń

operacji, a których mowa w § 2, pkt 2, lit. a).

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się administratorowi skrzynki doręczeń.

§ 4.

Nadzór nad zarządzeniem powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Załączniki

Treść aktu