Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego dla rachunku wydzielonego środków na cele związane z przeciwdziałaniem COVID-19 za 2024 rok

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 117/2025

Wójta Gminy Lidzbark Warmiński

z dnia 27 marca 2025 r

 

 

w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego dla rachunku wydzielonego środków na cele związane z przeciwdziałaniem COVID-19 za 2024 rok.

 

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 ze zm.) oraz art. 65 ust. 13 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 568 ze zm.),

 

Wójt Gminy Lidzbark Warmiński zarządza, co następuje :

 

§1.  

Przedstawia się Radzie Gminy  Lidzbark Warmiński informację o wykonaniu  planu finansowego za 2024 rok rachunku przychodów, dochodów i wydatków związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, na realizację  zadań inwestycyjnych i zadań bieżących, zgodnie z załącznikiem 1 do niniejszego Zarządzenia.

 

§2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Treść aktu

Załączniki