Wersja obowiązująca z dnia
w sprawie: powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w Lidzbarku Warmińskim
Informacje dodatkowe:
§ 1.
Powołuję Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego zwany dalej „Zespołem” w składzie:
1. Przewodniczący zespołu – Wójt Gminy
2. Zastępca Przewodniczącego Zespołu – Z-ca Wójta Gminy
3. Członkowie Zespołu:
a) Skarbnik Gminy
b) Insp. d/s obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
c) Insp. d/s budownictwa
d) Kierownik d/s gospodarki komunalnej i budownictwa
e) Insp. d/s inwestycji drogowych i transportu
f) Kierownik GOPS
g) Gminny Komendant OSP
h) Komendant Drużyny Wykrywania Alarmowania z formacji OC
i) Dzielnicowy z Policji
j) Przedstawiciel zakładu weterynaryjnego
k) Insp. d/s ochrony środowiska
1. Przewodniczący zespołu – Wójt Gminy
2. Zastępca Przewodniczącego Zespołu – Z-ca Wójta Gminy
3. Członkowie Zespołu:
a) Skarbnik Gminy
b) Insp. d/s obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
c) Insp. d/s budownictwa
d) Kierownik d/s gospodarki komunalnej i budownictwa
e) Insp. d/s inwestycji drogowych i transportu
f) Kierownik GOPS
g) Gminny Komendant OSP
h) Komendant Drużyny Wykrywania Alarmowania z formacji OC
i) Dzielnicowy z Policji
j) Przedstawiciel zakładu weterynaryjnego
k) Insp. d/s ochrony środowiska
§ 2.
W zależności od rozwoju sytuacji, Przewodniczący Zespołu może doraźnie włączyć do pracy w Zespole inne osoby nie będące członkami Zespołu spośród pracowników: Urzędu Gminy, Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej, Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, a także przedstawicieli społecznych organizacji ratowniczych.
§ 3.
Do zadań Zespołu należy:
1.Ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń.
2. Przygotowanie propozycji decyzji i wniosków oraz przedstawienie ich Przewodniczącemu do akceptacji.
3. Przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami.
4. Opiniowanie Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego.
1.Ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń.
2. Przygotowanie propozycji decyzji i wniosków oraz przedstawienie ich Przewodniczącemu do akceptacji.
3. Przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami.
4. Opiniowanie Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego.
§ 4.
Szczegółowe zadania Zespołu Zarządzania Kryzysowego określa regulamin Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego – stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 5.
Funkcjonowanie Zespołu finansowane jest z budżetu Gminy.
§ 6.
Miejscem pracy Zespołu jest budynek Urzędu Gminy w Lidzbarku Warmińskim
§ 7.
Obsługę kancelaryjno – techniczną Zespołu zapewnia stanowisko d/s obronnych, obrony cywilnej o zarządzania kryzysowego Urzędu Gminy w Lidzbarku Warmińskim.
§ 8.
Traci moc zarządzenie Nr 103/08 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński, Szefa Obrony Cywilnej Gminy Lidzbark Warmiński z dnia13.08.2008 r. w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w Lidzbarku Warmińskim.
§ 9.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.