Wersja obowiązująca z dnia
w sprawie powołania zespołu ds. zarządzania projektem „Akademia przedszkolaków w gminie Lidzbark Warmiński" realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
Informacje dodatkowe:
§1.
1 . Powołuje się zespół ds. zarządzania projektem „Akademia przedszkolaków w gminie Lidzbark Warmiński" w składzie:
1) Pani Agnieszka Rasińska - koordynator projektu.
2) Pani Beata Domarecka - koordynator oddziału przedszkolnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kraszewie.
3) Pani Brygida Małeć - koordynator oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół w Rogóżu.
4) Pani Malwina Kwaśniewska- asystent ds. rozliczeń kadrowych.
5) Pani Zenobia Szydywar - asystent ds. rozliczeń finansowych.
6) Pani Sylwia Cybulska - asystent ds. zamówień publicznych
2. Zadania osób, o których mowa w ust. 1 określone są we wniosku o dofinansowanie realizacji w/w projektu.
1) Pani Agnieszka Rasińska - koordynator projektu.
2) Pani Beata Domarecka - koordynator oddziału przedszkolnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kraszewie.
3) Pani Brygida Małeć - koordynator oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół w Rogóżu.
4) Pani Malwina Kwaśniewska- asystent ds. rozliczeń kadrowych.
5) Pani Zenobia Szydywar - asystent ds. rozliczeń finansowych.
6) Pani Sylwia Cybulska - asystent ds. zamówień publicznych
2. Zadania osób, o których mowa w ust. 1 określone są we wniosku o dofinansowanie realizacji w/w projektu.
§2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.