Wersja obowiązująca z dnia
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji doraźnej sprzętu obrony cywilnej w Gminie Lidzbark Warmiński.
Informacje dodatkowe:
§ 1.1. Przeprowadzić doraźną inwentaryzację użyczonego sprzętu obrony cywilnej znajdującego się w posiadaniu obrony cywilnej Gminy Lidzbark Warmiński, według stanu na dzień 30 listopada 2011 r.
2. Inwentaryzację przeprowadzić zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o rachunkowości art. 26 i 27 /Dz.U. z 2009 r. Nr. 152 poz. 1233 z póź. zm./ oraz zarządzeniem Nr 302 Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 16 września 2011 r. w sprawie Instrukcji Inwentaryzacyjnej w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie i zarządzeniem Nr 42 Dyrektora Generalnego Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie z dnia 27 października 2011 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
§ 2.1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1/ Stanisław Kulicki - Przewodniczący komisji.
2/ Krystyna Szatkowska - członek
3/ Andrzej Bogdanowicz - członek.
2. Komisja inwentaryzacyjna przeprowadzi czynności spisowe w obecności Ryszarda Kielaka - odpowiedzialnego za prowadzenie magazynku OC.
§ 3.1. Inwentaryzację przeprowadzić w terminie od 21.11.2011 r. do 30.11.2011 r
2. Wyniki inwentaryzacji przesłać do WB i ZK W-M UW w Olsztynie w terminie do 10.12.2011 r.
§ 4. Nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji pełnić będzie Skarbnik Gminy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
2. Inwentaryzację przeprowadzić zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o rachunkowości art. 26 i 27 /Dz.U. z 2009 r. Nr. 152 poz. 1233 z póź. zm./ oraz zarządzeniem Nr 302 Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 16 września 2011 r. w sprawie Instrukcji Inwentaryzacyjnej w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie i zarządzeniem Nr 42 Dyrektora Generalnego Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie z dnia 27 października 2011 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
§ 2.1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1/ Stanisław Kulicki - Przewodniczący komisji.
2/ Krystyna Szatkowska - członek
3/ Andrzej Bogdanowicz - członek.
2. Komisja inwentaryzacyjna przeprowadzi czynności spisowe w obecności Ryszarda Kielaka - odpowiedzialnego za prowadzenie magazynku OC.
§ 3.1. Inwentaryzację przeprowadzić w terminie od 21.11.2011 r. do 30.11.2011 r
2. Wyniki inwentaryzacji przesłać do WB i ZK W-M UW w Olsztynie w terminie do 10.12.2011 r.
§ 4. Nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji pełnić będzie Skarbnik Gminy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.