Wersja obowiązująca z dnia
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2011 r.
Informacje dodatkowe:
§ 1.
1. Zwiększa się plan dochodów budżetowych o kwotę 455.044,00 zł w tym:
dochody bieżące w wysokości 14.774 zł
dochody majątkowe w wysokości 440.270 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1
2. Zmniejsza się plan dochodów budżetowych o kwotę 382.866,00 zł w tym:
dochody bieżące w wysokości 14.774 zł
dochody majątkowe w wysokości 368.092 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1
dochody bieżące w wysokości 14.774 zł
dochody majątkowe w wysokości 440.270 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1
2. Zmniejsza się plan dochodów budżetowych o kwotę 382.866,00 zł w tym:
dochody bieżące w wysokości 14.774 zł
dochody majątkowe w wysokości 368.092 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1
§ 2.
1. Zwiększa się plan wydatków budżetowych o kwotę 298.715,72 zł w tym:
wydatki bieżące w wysokości 296.715,72 zł
wydatki majątkowe w wysokości 2.000,00 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1
2. Zmniejsza się plan wydatków budżetowych o kwotę 298.715,72 zł w tym:
wydatki bieżące w wysokości 298.715,72 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1
wydatki bieżące w wysokości 296.715,72 zł
wydatki majątkowe w wysokości 2.000,00 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1
2. Zmniejsza się plan wydatków budżetowych o kwotę 298.715,72 zł w tym:
wydatki bieżące w wysokości 298.715,72 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1
§ 3.
Uchwala się wydatki majątkowe w 2011 r. w wysokości 5.312.951 zł w tym:
a)wydatki inwestycyjne na rok budżetowy 2011 w wysokości 4.251.616 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 2
a)wydatki inwestycyjne na rok budżetowy 2011 w wysokości 4.251.616 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 2
§ 4.
1.Dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami po zmianach wynoszą 4.037.416,44 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 3
2. Wydatki na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami po zmianach wynoszą 4.037.416,44 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 3
zgodnie z załącznikiem Nr 3
2. Wydatki na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami po zmianach wynoszą 4.037.416,44 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 3
§ 5.
Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego po zmianach wynoszą:
dochody - 91.180,00 zł
wydatki - 599.180 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 4
dochody - 91.180,00 zł
wydatki - 599.180 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 4
§ 6.
1.Po dokonaniu zmian budżet gminy po stronie dochodów wynosi 20.666.445,73 zł, a po stronie wydatków 25.917.613,73 zł
Deficyt w kwocie 5.251.168 zł zostanie pokryty:
1) zaciąganych kredytów w kwocie 4.865.476 zł
2) wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikającej z rozliczeń kredytów z lat ubiegłych w kwocie 385.692,00 zł
2. Przychody budżetu w wysokości 7.740.555 zł i rozchody w wysokości 2.489.387 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 5.
Deficyt w kwocie 5.251.168 zł zostanie pokryty:
1) zaciąganych kredytów w kwocie 4.865.476 zł
2) wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikającej z rozliczeń kredytów z lat ubiegłych w kwocie 385.692,00 zł
2. Przychody budżetu w wysokości 7.740.555 zł i rozchody w wysokości 2.489.387 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 5.
§ 7.
Limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciąganych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 4.800.000 zł
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 4.865.476 zł
3) spłaty rat kredytów w kwocie 1.500.000 zł
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 4.800.000 zł
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 4.865.476 zł
3) spłaty rat kredytów w kwocie 1.500.000 zł
§ 8.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu.