Wersja obowiązująca z dnia

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia szczegółowych zasad realizowania przez gminę Lidzbark Warmiński usługi usuwania odpadów zawierających azbest z terenu gminy Lidzbark Warmiński oraz w sprawie powołania Komisji do spraw rozpatrywania wniosków o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest

Informacje dodatkowe:

§ 1.
W zarządzeniu Nr 48/2011 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński z dnia 17 czerwca 2011r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad realizowania przez gminę Lidzbark Warmiński usługi usuwania odpadów zawierających azbest z terenu gminy Lidzbark Warmiński oraz w sprawie powołania Komisji do spraw rozpatrywania wniosków o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest § 3 otrzymuje brzmienie:
„§ 3 Powołuję Komisję do spraw rozpatrywania Wniosków o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest w składzie:
1) przewodniczący Komisji – Tomasz Kołodziejczyk
2) członek Komisji – Sylwia Cybulska
3) członek Komisji – Urszula Salwa”
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.