Wersja obowiązująca z dnia

W sprawie: zatwierdzenia wartości zamówienia na „Remont i zmianę sposobu użytkowania budynku byłej zlewni mleka z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w miejscowości Łaniewo” oraz powołania komisji przetargowej i nadaniu jej regulaminu pracy.

Informacje dodatkowe:

§1.
1. Zatwierdzam wartość kosztorysową zamówienia na „Remont i zmianę sposobu użytkowania budynku byłej zlewni mleka z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w miejscowości Łaniewo” na kwotę 183.620,28 zł. netto (słownie: sto osiemdziesiąt trzy tysiące sześćset dwadzieścia złotych 28/100) co stanowi równowartość kwoty 45.681,23 EURO.
2. Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 225.852,94 zł brutto (słownie: dwieście dwadzieścia pięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt dwa złote 94/100).
§2.
1. Powołuję komisję przetargową której skład stanowi załącznik Nr 1 do zarządzenia.
2. Zatwierdzam regulamin pracy komisji przetargowej stanowiący załącznik Nr 2 do zarządzenia.
§3.
Traci moc zarządzenie Wójta Gminy Lidzbark Warmiński Nr 133/2012 z dnia 16 stycznia 2012r w sprawie : zatwierdzenia wartości zamówienia na „Remont i zmianę sposobu użytkowania budynku byłej zlewni mleka z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w miejscowości Łaniewo” oraz powołania komisji przetargowej i nadaniu jej regulaminu pracy.
§4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Załącznik Nr 1 do zarządzenia
Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
Nr 153/2012 z dnia 26 kwietnia 2012r.



Na podstawie art.19 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia zamówienia publicznego na „Remont i zmianę sposobu użytkowania budynku byłej zlewni mleka z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w miejscowości Łaniewo” w składzie :

1) Przewodniczący komisji     - Zbigniew Charun
2) Sekretarz komisji         - Anna Krynicka
3) Członek komisji         - Sylwia Cybulska





Załącznik Nr 2 do zarządzenia
Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
Nr 153/2012 z dnia 26 kwietnia 2012r.


Regulamin pracy komisji przetargowej.

§1.
Komisja przetargowa, zwana dalej „Komisją” działa na podstawie zarządzenia Nr 153/2012 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński z dnia 26 kwietnia 2012r.
§2.
Członków komisji odwołuje i powołuje kierownik jednostki.
§3.
Członek komisji rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone mu czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
§4.
Komisja może przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli biorą w nim udział wszyscy członkowie.
§5.
Komisja przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia przez kierownika jednostki :
1) propozycję wyboru trybu udzielania zamówienia wraz z uzasadnieniem,
2) projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zaproszenia do składania ofert,
3) ogłoszenia wymagane dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
4) projekty innych dokumentów, w szczególności wnioski kierownika jednostki do właściwego organu o wydanie decyzji wymaganych ustawą.
§6.
Komisja w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności :
1) udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonuje otwarcia ofert,
2) ocenia spełnianie warunków stawianych usługodawcom oraz wnioskuje do kierownika jednostki o wykluczenie usługodawców w przypadkach określonych ustawą,
3) wnioskuje do kierownika jednostki o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,
4) ocenia oferty niepodlegające odrzuceniu,
5) przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o unieważnienie postępowania,
§7.
1.Pracami komisji kieruje przewodniczący powoływany i odwoływany przez kierownika jednostki spośród członków komisji.

2. Do zadań przewodniczącego należy w szczególności :
1) odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w art.17 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz.759 ze zm.)
2) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie
3) podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym
4) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
5) informowanie kierownika jednostki o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
§8.
Oświadczenia, o których mowa w art.17 ustawy prawo zamówień publicznych przewodniczący włącza do dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§9.
Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi sekretarz komisji powoływany przez kierownika jednostki spośród członków komisji.
§10.
Nie wymienione prace komisji w regulaminie określa ustawa Prawo zamówień publicznych.