Wersja obowiązująca z dnia
w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej w świetlicy wiejskiej w Ignalinie
Informacje dodatkowe:
§1.
Powołuję Komisję Likwidacyjną do przeprowadzenia likwidacji bezużytecznego wyposażenia w Świetlicy wiejskiej w Ignalinie w składzie:
1/Przewodniczący Komisji - Dariusz Staszkiewicz
2/ Członek - Paulina Barcikowska - Zubel
3/ Członek - Jacek Sobczak
1/Przewodniczący Komisji - Dariusz Staszkiewicz
2/ Członek - Paulina Barcikowska - Zubel
3/ Członek - Jacek Sobczak
§2.
Do zadań Komisji Likwidacyjnej należy:
1. Ocena stanu przydatności wyposażenia przeznaczonego do likwidacji.
2. Sporządzenie i przedłożenie do akceptacji Wójta Gminy protokółu likwidacji do dnia 15 października 2012 r.
3. W protokóle należy uwzględnić nazwę wyposażenia, przyczyny likwidacji.
1. Ocena stanu przydatności wyposażenia przeznaczonego do likwidacji.
2. Sporządzenie i przedłożenie do akceptacji Wójta Gminy protokółu likwidacji do dnia 15 października 2012 r.
3. W protokóle należy uwzględnić nazwę wyposażenia, przyczyny likwidacji.
§3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.