Wersja obowiązująca z dnia
W sprawie: zatwierdzenia wartości zamówienia na „Dostawy otoczaków i żwiru na remonty dróg na terenie Gminy Lidzbark Warmiński”.
Informacje dodatkowe:
§1.
1. Zatwierdzam wartość zamówienia na kwotę 121.951,22 zł. netto (słownie : sto dwadzieścia jeden tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt jeden złotych 22/100) co stanowi równowartość 30.339,14 EURO.
2. Wartość zamówienia brutto 150.000,00 zł. (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wartość zamówienia brutto 150.000,00 zł. (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
§2.
1. Powołuję komisję przetargową której skład stanowi załącznik Nr 1 do zarządzenia.
2. Zatwierdzam regulamin pracy komisji przetargowej stanowiący załącznik Nr 2 do zarządzenia.
2. Zatwierdzam regulamin pracy komisji przetargowej stanowiący załącznik Nr 2 do zarządzenia.
§3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 1 do zarządzenia
Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
Nr 233/2013 z dnia 04 kwietnia 2013r.
Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
Nr 233/2013 z dnia 04 kwietnia 2013r.
Na podstawie art.19 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia zamówienia publicznego na dostawy otoczaków i żwiru na remonty dróg na terenie Gminy Lidzbark Warmiński :
1) Przewodniczący komisji - Fabian Andrukajtis
2) Sekretarz komisji - Sylwia Brodowska
3) Członek komisji - Anna Krynicka
Załącznik Nr 2 do zarządzenia
Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
Nr 233/2013 z dnia 04 kwietnia 2013r.
Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
Nr 233/2013 z dnia 04 kwietnia 2013r.
Regulamin pracy komisji przetargowej.
§ 1.
Komisja przetargowa, zwana dalej „Komisją” działa na podstawie zarządzenia Nr 233/2013 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński z dnia 04 kwietnia 2013r.
§ 2.
Członków komisji odwołuje i powołuje kierownik jednostki.
§ 3.
Członek komisji rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone mu czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
§ 4.
Komisja może przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli biorą w nim udział wszyscy członkowie.
§ 5.
Komisja przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia przez kierownika jednostki :
1) propozycję wyboru trybu udzielania zamówienia wraz z uzasadnieniem,
2) projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zaproszenia do składania ofert,
3) ogłoszenia wymagane dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
4) projekty innych dokumentów, w szczególności wnioski kierownika jednostki do właściwego organu o wydanie decyzji wymaganych ustawą.
§ 6.
Komisja w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności :
1) udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonuje otwarcia ofert,
2) ocenia spełnianie warunków stawianych usługodawcom oraz wnioskuje do kierownika jednostki o wykluczenie usługodawców w przypadkach określonych ustawą,
3) wnioskuje do kierownika jednostki o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,
4) ocenia oferty niepodlegające odrzuceniu,
5) przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o unieważnienie postępowania,
§ 7.
1. Pracami komisji kieruje przewodniczący powoływany i odwoływany przez kierownika jednostki spośród członków komisji.
2. Do zadań przewodniczącego należy w szczególności :
1) odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w art.17 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz.759 ze zm.) .
2) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie
3) podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym
4) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
5) informowanie kierownika jednostki o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
§ 8.
Oświadczenia, o których mowa w art.17 ustawy prawo zamówień publicznych przewodniczący włącza do dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 9.
Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi sekretarz komisji powoływany przez kierownika jednostki spośród członków komisji.
§ 10.
Nie wymienione prace komisji w regulaminie określa ustawa Prawo zamówień publicznych.