Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej

Informacje dodatkowe:

§ 1. 1. Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu Gminy Lidzbark Warm. w składzie:

 Halina Szczepańska - przewodniczący

 Renata Borkowska - członek

 Ryszard Kielak - członek

  2. Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej przedłoży wniosek o powołanie zespołów spisowych do 01 grudnia 2009 r.

 § 2.1. Ustalam termin przeprowadzenia inwentaryzacji w okresie od dnia 01 grudnia do 31 grudnia 2009 r.

2. Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej rozliczy zespoły spisowe z wydanych arkuszy spisu z natury i przedłoży do referatu księgowości budżetowej do wyceny i ustalenia wartości spisywanych składników majątku z ewidencją księgową

 3. Dokumenty z rozpatrzenia różnic inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji przedłoży do referatu księgowości budżetowej, a po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.

 4. Szczegółowe zasady i sposób wykonania czynności inwentaryzacyjnych określa przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej i skarbnik w czasie instruktażu.

 5. Za prawidłowe przeprowadzenie inwentaryzacji w Urzędzie Gminy odpowiedzialnym jest Pan Stanisław Rawiński – Sekretarz Gminy.

 § 3. Spis z natury powinien być przeprowadzony według stanu składników majątkowych w dniu spisu, w okresie ustalonym do przeprowadzenia inwentaryzacji.

 § 4.Inwentaryzację należy przeprowadzić zgodnie z instrukcją dotyczącą inwentaryzacji Urzędu Gminy Lidzbark Warm. z dnia 14 maja 2002 r.

 

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.