w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej
Informacje dodatkowe:
§ 1. 1. Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu Gminy Lidzbark Warm. w składzie:
Halina Szczepańska - przewodniczący
Renata Borkowska - członek
Ryszard Kielak - członek
§ 2.1. Ustalam termin przeprowadzenia inwentaryzacji w okresie od dnia 01 grudnia do 31 grudnia 2009 r.
2. Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej rozliczy zespoły spisowe z wydanych arkuszy spisu z natury i przedłoży do referatu księgowości budżetowej do wyceny i ustalenia wartości spisywanych składników majątku z ewidencją księgową
3. Dokumenty z rozpatrzenia różnic inwentaryzacyjnych przewodniczący komisji przedłoży do referatu księgowości budżetowej, a po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.
4. Szczegółowe zasady i sposób wykonania czynności inwentaryzacyjnych określa przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej i skarbnik w czasie instruktażu.
5. Za prawidłowe przeprowadzenie inwentaryzacji w Urzędzie Gminy odpowiedzialnym jest Pan Stanisław Rawiński – Sekretarz Gminy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.