Wersja obowiązująca z dnia
w sprawie ustalenia szczegółowych zasad realizowania przez gminę Lidzbark Warmiński usługi usuwania odpadów zawierających azbest z terenu gminy Lidzbark Warmiński oraz w sprawie powołania Komisji do spraw rozpatrywania wniosków o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest
Informacje dodatkowe:
§ 1
Ustalam Zasady realizowania przez Gminę Lidzbark Warmiński usługi usuwania odpadów zawierających azbest z terenu gminy Lidzbark Warmiński, finansowanej ze środków udzielonych w formie dofinansowania ze: 1) środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie
2) środków własnych osoby wnioskującej o dofinansowanie w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia.
§ 2
Określam wzór Wniosku o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest z terenu gminy Lidzbark Warmiński, zwanego dalej „Wnioskiem” w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia.§ 3
Powołuję Komisję do spraw rozpatrywania Wniosków o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest w składzie:1) przewodniczący Komisji – pracownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska – Tomasz Kołodziejczyk
2) członek Komisji – pracownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Budownictwa – Zbigniew Charun
§ 4
Wykonanie niniejszego zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska§ 5
Traci moc zarządzenie nr 48/2011 z dnia 17.06.2011 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad realizowania przez gminę Lidzbark Warmiński usługi usuwania odpadów zawierających azbest z terenu gminy Lidzbark Warmiński oraz w sprawie powołania Komisji do spraw rozpatrywania wniosków o przyznanie usługi usunięcia odpadów zawierających azbest§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.