Wersja obowiązująca z dnia

W sprawie powołania komisji przetargowej i nadaniu jej regulaminu pracy w zamówieniu publicznym na dostawę pomocy edukacyjnych, różnego sprzętu ITC, RTV, AGD, wyposażenia placów zabaw oraz mebli do oddziałów przedszkolnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla projektu „Wesołe przedszkola – modernizacja 5 oddziałów przedszkolnych w 3 szkołach podstawowych z terenu Gminy Lidzbark Warmiński” .

Informacje dodatkowe:

§1.
1. Powołuję komisję przetargową której skład stanowi załącznik Nr 1 do zarządzenia.
2. Zatwierdzam regulamin trybu pracy komisji przetargowej stanowiący załącznik Nr 2 do zarządzenia.
§2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 1 do zarządzenia
Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
Nr 323/2014 z dnia 17 lipca 2014r.
Na podstawie art.19 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia zamówienia publicznego na dostawę pomocy edukacyjnych, różnego sprzętu ITC, RTV, AGD, wyposażenia placów zabaw oraz mebli do oddziałów przedszkolnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla projektu „Wesołe przedszkola – modernizacja 5 oddziałów przedszkolnych w 3 szkołach podstawowych z terenu Gminy Lidzbark Warmiński” w składzie :
1)    Przewodniczący komisji - Paulina Barcikowska
2)    Sekretarz komisji - Anna Krynicka
3)    Członek komisji - Malwina Kwaśniewska
Załącznik Nr 2 do zarządzenia
Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
Nr 323/2014 z dnia 17 lipca 2014r.
Regulamin pracy komisji przetargowej.
§1.
Komisja przetargowa, zwana dalej „Komisją” działa na podstawie zarządzenia Nr 323/2014 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński z dnia 17 lipca 2014r.

§2.
Członków komisji odwołuje i powołuje kierownik jednostki.

§3.
Członek komisji rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone mu czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.

§4.
Komisja może przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli biorą w nim udział wszyscy członkowie.

§5.
Komisja przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia przez kierownika jednostki :
1)    propozycję wyboru trybu udzielania zamówienia wraz z uzasadnieniem,
2)    projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zaproszenia do składania ofert,
3)    ogłoszenia wymagane dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
4)    projekty innych dokumentów, w szczególności wnioski kierownika jednostki do właściwego organu o wydanie decyzji wymaganych ustawą.

§6.
Komisja w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności :
1)    udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonuje otwarcia ofert,
2)    ocenia spełnianie warunków stawianych usługodawcom oraz wnioskuje do kierownika jednostki o wykluczenie usługodawców w przypadkach określonych ustawą,
3)    wnioskuje do kierownika jednostki o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,
4)    ocenia oferty niepodlegające odrzuceniu,
5)    przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o unieważnienie postępowania,

§7.
1.    Pracami komisji kieruje przewodniczący powoływany i odwoływany przez kierownika jednostki spośród członków komisji.
2. Do zadań przewodniczącego należy w szczególności :
1)    odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w art.17 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz.907 ze zm.) .
2)    wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie
3)    podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym
4)    nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
5)    informowanie kierownika jednostki o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

§8.
Oświadczenia, o których mowa w art.17 ustawy prawo zamówień publicznych przewodniczący włącza do dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

§9.
Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi sekretarz komisji powoływany przez kierownika jednostki spośród członków komisji.

§10.
Nie wymienione prace komisji w regulaminie określa ustawa Prawo zamówień publicznych.