zmieniające regulamin organizacyjny Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński
Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r.,poz.446 z późn. zm.) zarządzam,co następuje:
§ 1.1. W zarządzeniu Nr 126/2015 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński, z dnia31 grudnia 2015 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński zmienionego zarządzeniem Nr 152/2016 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński, z dnia 30 marca 2016 r. oraz zarządzeniem Nr 221/2016 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński, z dnia 3 listopada 2016 r., w załączniku nr 1, wprowadza się następujące zmiany:
1/ w § 18 dodaje się punkt 9 w brzmieniu: „9. Stanowisko ds. podatkówi opłat (FN**)”;
2/ w § 24 punkt 6 otrzymuje brzmienie „6. Archiwista zakładowy”.
2. W załączniku nr 2 – schemat organizacyjny Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński, w wykazie stanowisk,wprowadza się następujące zmiany:
1/ w kolumnie „Referat Finansowy”:
a) po stanowisku „ds. księgowości podatkowej”, dodaje się „Stanowisko ds. podatków i opłat”,
b) skreśla się „Stanowisko pomocy administracyjnej – 1 etat”.
2/ w kolumnie „Referat Gospodarki Komunalnej i Budownictwa”:
a) przy stanowisku „Konserwator”, wyrazy „4 etaty” zastępuje się wyrazami „5 etatów”;
b) przy stanowisku „Robotnik gospodarczy”, wyrazy „3 etaty” zastępuje się wyrazami „2 etaty”;
3/ w kolumnie „Referat Drogownictwa”, przy stanowisku „Operator maszyn drogowych”, wyrazy „4 etaty” zastępuje się wyrazami „5 etatów”;
4/ w kolumnie „Referat Organizacyjny”:
a) stanowisko „Archiwista archiwum zakładowego” otrzymuje nazwę „Archiwista zakładowy”,
b) przy stanowisku „Sprzątaczka”, wyrazy „1,5 etatu” zastępuje się wyrazami „1 etat”,
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.