Wersja obowiązująca z dnia

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński

Informacje dodatkowe:

 

Zarządzenie Nr 81/2019

Wójta Gminy Lidzbark Warmiński

z dnia 10 czerwca 2019 r.

 

 

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński.

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym                 (t.j. Dz. U.  z 2019 r. poz.506 )  zarządzam, co następuje:

 

                 § 1. 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński, stanowiącym załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 25/2019 Wójta Gminy Lidzbark Warmiński, z dnia  25 stycznia 2019 r.  w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński;               § 20 otrzymuje następujące brzmienie:

 § 20

W skład Referatu Infrastruktury i Ochrony Środowiska wchodzą następujące stanowiska pracy:

 

        1. Kierownik referatu (IOŚ-K).
        2. Zastępca kierownika referatu (IOŚ-Z).
        3. Stanowisko ds. remontowo-budowlanych (IOŚ**).

4. Stanowisko ds. zamówień publicznych, inwestycji i ochrony zabytków  (IOŚ**).

5. Stanowisko ds. usług komunalnych i ochrony środowiska (IOŚ**).

6. Stanowisko ds. utrzymania obiektów komunalnych (IOŚ**).

7. Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i ochrony środowiska (IOŚ**).

8. Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska (IOŚ**).

9. Stanowisko ds. gospodarki odpadami (IOŚ**).

10. Stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego (IOŚ**).

11. Stanowisko ds. administracyjno-drogowych (IOŚ**).

12. Stanowiska obsługi (kierowca-konserwator, konserwator, palacz c.o., robotnik gospodarczy).

 

**- stosować inicjały w kolejności od nazwiska i imienia pracownika.

 

2. W załączniku Nr 2 – schemat organizacyjny Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński,                         w kolumnie „Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska”, w wykazie stanowisk,                        po stanowisku „ds. gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiskadodaje się Stanowisko ds. gospodarki odpadami ”.

 

 

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Treść aktu