Wersja nieobowiązująca z dnia

USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY LIDZBARK WARMIŃSKI

Przedmiotem zamówienia jest:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU OFERTOWYM

NA USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST

Z TERENU GMINY LIDZBARK WARMIŃSKI

 

Znak sprawy : GOŚ.6232.1.2018.JU                                                            Data : 05.04.2018 r.

 

  1. Zamawiający :

Gmina Lidzbark Warmiński

ul. Krasickiego 1

11-100 Lidzbark Warmiński

telefon:   (089) 767 32 74 w. 17

e-mail:    u.jaglinska@gminalidzbark.com           

NIP:         743-18-62-715

faks:        (089) 767 32 74

  1. Zamówienie na podstawie art. 4 pkt 8 nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.).
  2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usunięciu pokryć dachowych wykonanych z azbestu znajdujących się na obiektach budowlanych położonych w następujących miejscowościach:

 

Miejscowość

Ilość [m2]

Nr działki

Nr obrębu

Redy Osada

15

16/30

16

Kłębowo

60

100/144

36

Kłębowo

210

206/3

36

Knipy

150

154/6

26

Koniewo Osada

17

2/5

18

Jagoty

200

33

7

Babiak

92

137/4

3

 

Przewidywana ilość wyrobów azbestowych - około 744 m2 (przy założeniu wagi 1m2 - 13kg, tonaż wynosi około 9,672 Mg). Ilość oraz liczba nieruchomości objętych zadaniem może ulec zmianie.

Gmina Lidzbark Warmiński zastrzega sobie możliwość odwołania przetargu bez podania przyczyn.

Zlecenie prac i realizacja umowy będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest uzależniona od pozyskania dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Gospodarki Wodnej i Ochrony Środowiska. W przypadku nie otrzymania dotacji na realizację zadania, niniejszy przetarg zostanie unieważniony.

Przy kalkulacji ceny (brutto) za 1 Mg, należy uwzględnić następujące elementy:

  • demontaż wyrobów zawierających azbest,
  • paletowanie,
  • transport,
  • utylizację.

Uwzględnić należy również możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości odebranych pokryć dachowych wykonanych z azbestu ze względu na zastosowanie niestandardowych płyt oraz stopień ich zniszczenia lub rozbieżność pomiędzy ilością zinwentaryzowaną a ilością rzeczywistą.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia

W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,

Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
  2. dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/seminarium/kursu z zakresu BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest,
  3. zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub umowę z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie,
  4. umowę z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest,
  5. Wskazane dokumenty muszą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Brak któregokolwiek z w/w dokumentów będzie skutkował odrzuceniem oferty.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 28 września 2018r.

Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę telefonicznie lub e – mailowo. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

  1. Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
  3. Kryterium oceny ofert – cena - 100%.
  4. Miejsce i termin składania ofert : Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego z dopiskiem „OFERTA NA USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY LIDZBARK WARMIŃSKI” na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do ogłoszenia w siedzibie Zamawiającego: sekretariat Urzędu Gminy, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, pokój nr 30 lub pocztą na adres zamawiającego do dnia 12.04.2018r. do godz. 1300. Przy przesyłce pocztowej lub kurierskiej liczy się data i godzina wpływu do sekretariatu a nie stempla pocztowego.
  5. Wzór oferty i umowy w załączeniu.

 

 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

SIWZ

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.