Wersja obowiązująca z dnia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie „Aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Lidzbark Warmiński” zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2020 r. , poz. 833 z późn. zm.)

Przedmiotem zamówienia jest:

Lidzbark Warmiński, 05.08.2020 r.

Znak: OŚN.604.5.2020.SM

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

            Gmina Lidzbark Warmiński zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości wyrażonej w złotych poniżej kwoty 30 tyś. euro na: opracowanie „Aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Lidzbark Warmiński”.

I Rodzaj zamówienia: usługa

II Zamawiający: Gmina Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński.

   tel/ fax 89 767-32-74, e-mail: sekretariat@gminalidzbark.com

III opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie „Aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Lidzbark Warmiński” zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne
(t. j. Dz. U. z 2020 r. , poz. 833 z późn. zm.)

Aktualizacja Projektu założeń powinna określać:

  1. Ocenę stanu aktualnego i przewidywanych zmian zapotrzebowania na ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe.
  2. Przedsięwzięcia racjonalizujące użytkowanie ciepła, energii elektrycznej i paliw gazowych.
  3. Możliwość wykorzystywania istniejących nadwyżek i lokalnych zasobów paliw
    i energii, z uwzględnieniem energii elektrycznej i ciepła wytwarzanych w instalacjach odnawialnego  źródła energii elektrycznej i ciepła użytkowego wytwarzanych
    w kogeneracji oraz zagospodarowania ciepła odpadowego z instalacji przemysłowych.
  4. Możliwość stosowania środków poprawy efektywności energetycznej w rozumieniu
    z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej.
  5. Zakres współpracy z innymi gminami.

 

IV Zakres prac do wykonania:

1. Przeprowadzenie w pełnym zakresie procesu formalno – prawnego, niezbędnego
do uchwalenia przez Radę Gminy Lidzbark Warmiński aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Lidzbark Warmiński zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2020 r. , poz. 833 z późn. zm.), które obejmuje:

  1. Przeprowadzenie uzgodnień z innymi gminami w zakresie współpracy wynikającej
    z założeń projektu.
  2. Uzyskanie pozytywnej opinii Samorządu Województwa Warmińsko - Mazurskiego
    w zakresie koordynacji współpracy z innymi gminami oraz w zakresie zgodności
    z polityką energetyczną państwa.
  3. Wyłożenie projektu aktualizacji założeń do publicznego wglądu przez 21 dni
    i powiadomienie mieszkańców o tym fakcie w sposób zwyczajowo przyjęty.
  4. Przyjmowanie wniosków, zastrzeżeń i uwag do projektu aktualizacji założeń podczas wyłożenia projektu aktualizacji założeń do publicznego wglądu.
  5. Sporządzenie wykazu oraz dokonanie analizy wnoszonych do opracowania wniosków, zastrzeżeń i uwag zgłoszonych w czasie wyłożenia projektu aktualizacji założeń
    do publicznego wglądu i dokonanie ewentualnych poprawek.
  6. Opracowanie dokumentów związanych ze strategiczną oceną oddziaływania dokumentu na środowisko (SOOŚ):

- Uzasadnienie odstąpienia od przeprowadzenia SOOŚ zgodnego z art.49 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
(t. j. Dz.U. z 2020 poz. 283).

- Prognozy oddziaływania dokumentu na środowisko zgodnie z art. 51 ust. 2 ww. ustawy wraz z gotowością do uzupełnienia dokumentu po określeniu stopnia szczegółowości prognozy z organami opiniującymi.

- Podsumowania w zakresie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania dokumentu na środowisko o którym mowa w art. 55 ust. 3 ww. ustawy.

  1. Przygotowanie uzasadnienia do projektu uchwały Rady Gminy Lidzbark Warmiński.
  2. Prezentację przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli opracowanej aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Lidzbark Warmiński na posiedzeniu Komisji oraz sesji Rady Gminy Lidzbark Warmiński.

2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotowego opracowania
w następujących formach:

  1. Opracowanie tekstowe z kompletem map w wersji papierowej – 4 sztuki;
  2. Opracowanie tekstowe z kompletem map w wersji elektronicznej (plik PDF oraz wersja edytowalna);
  3. Skrócony wyciąg opracowania – 4 sztuki

3. Za wykonanie zamówienia uważa się sporządzenie opracowania aktualizacji projektu założeń zgodnie z pkt 2 i przeprowadzonym tokiem formalno – prawnym, sfinalizowanym uchwaleniem przez Radę Gniny Lidzbark Warmiński aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Lidzbark Warmiński zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz.U. z 2020 poz. 833 z późn. zm. )

4. Materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotowego opracowania jest projekt „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Lidzbark Warmiński na lata 2012 - 2027” uchwalony Uchwałą Nr XXIII/197/2012 z dnia 26 września 2012 r.

 

 

V Wymagania dotyczące wykonawców:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca winien wykazać wykonanie co najmniej dwóch usług polegających, lub zawierających w swym zakresie, sporządzenie założeń lub aktualizację planu zaopatrzenia
w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (lub uzgodnieniem z ustawowo określonymi organami możliwości odstąpienia od przeprowadzonej oceny oddziaływania na środowisko) dla gminy o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 7 tysięcy, które zostały przyjęte uchwałą Rady Miasta lub Rady Gminy.

Do oferty Wykonawca jest zobowiązany załączyć referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówień

VI Termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 30.11.2020 r.

VII Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński ul. Krasickiego 1, I piętro, pokój nr 30; 11-100 Lidzbark Warmiński w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.08.2020 r. do godz. 12:00. Oferty należy złożyć wraz ze wszystkimi załącznikami w zamkniętej kopercie. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego oraz napis:

Oferta cenowa na zadanie pn.:

„Aktualizacja projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Lidzbark Warmiński”.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Zleceniobiorcy nie otwarta. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.

Oferty zostaną otwarte w dniu 17.08.2020 r. o godz. 12:05 w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński pok. nr 1 na parterze. Otwarcie ofert jest jawne.

VIII Przy wyborze oferty do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium

Cena – 100%

  1. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie związane z wykonaniem zamówienia.
  2. Cena oferty winna być liczona w walucie polskiej – do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Ofertę cenową należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  4. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty kompletne, spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków zostaną odrzucone.

IX Osoby uprawnione do kontaktu ze Zleceniobiorcami:

  1. Agnieszka Żejmo – Rekść – kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Nieruchomości tel. 89 767 32 74 w. 17
  2. Magdalena Szymukowicz – podinspektor Referatu Ochrony Środowiska i Nieruchomości tel. 89 767 32 74 w. 11

 

X Załączniki do zapytania ofertowego:

- Załącznik nr 1 - wzór formularza ofertowego

- Załącznik nr 2 – zestawienie wykonanych zamówień zgodnie z punktem V

- Załącznik nr 3 – projekt umowy

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wybór oferty