w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego dla rachunku wydzielonego środków na cele związane z przeciwdziałaniem COVID-19 za 2022 rok.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 553/2023
Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
z dnia 15 marca 2023 r
w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego dla rachunku wydzielonego środków na cele związane z przeciwdziałaniem COVID-19 za 2022 rok.
Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U.z 2023 r., poz. 40) oraz art. 65 ust. 13 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 568 ze zm.),
Wójt Gminy Lidzbark Warmiński zarządza, co następuje :
§1.
Przedstawia się Radzie Gminy Lidzbark Warmiński informację o wykonaniu planu finansowego rachunku przychodów, dochodów i wydatków związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, na realizację zadań inwestycyjnych i zadań bieżących, zgodnie z załącznikiem 1,2,3,4,5,6 do niniejszego Zarządzenia.
§2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
UZASADNIENIE
Zgodnie z Uchwałą Nr 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego (M.P. z 2020 r. poz. 622) w związku z art. 65 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020r. poz. 568 ze zm.) Gmina Lidzbark Warmiński otrzymała wsparcie w postaci środków finansowych zarówno na zadania inwestycyjne jak i zadania bieżące.
W myśl art. 65 ust.13 niniejszej ustawy, po zakończeniu roku Wójt przedkłada organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego informację o wykonaniu planu finansowego tego rachunku.